вторник, 9 октября 2012 г.

Газета «Сегодня» знайшла спосіб, як уникнути критики за розміщення «джинси»


Редакція газети «Сегодня» знайшла спосіб, як уникнути критики за розміщення «джинси» - рубрику “Новости регионов” прирівняла у вихідних даних до рекламної. Про це йдеться у звіті з моніторингу "джинси" та неналежного маркування за вересень 2012 року, який проводить Інститут масової інформації.


Минулого місяця експерти зафіксували 8 замовних матеріалів в газеті «Сегодня», всі ці матеріали були розміщені в рубриці «Новости регионов». Дана рубрика у вихідних даних газети не значилась як рекламна. Проте вже у вересні ця рубрика була внесена до рубрик, під якими друкуються рекламні матеріали.
Нагадаємо, що у виданні є цілий перелік рубрик, які розміщуються на правах реклами, а саме: «Официально», «Точка зрения», «Новости кампаний», «Открытое письмо», а тепер і «Новости регионов».
Згідно Закону України "Про рекламу" рекламні матеріали мають бути марковані словами "Реклама" або "На правах реклами".
Моніторинг проводиться за підтримки Інтернюз Нетворк. Моніториться 6 загальнонаціональних друкованих видань («Комсомольская правда в Украине», «Факты», «Сегодня», «Корреспондент», «Коментарі» та «Український тиждень») та 4 Інтернет – видання («УНІАН», «Лівий берег», «Обозреватель», «Лига»).

Комментариев нет:

Отправить комментарий